Opgrader til den nye Edge-browser, eller brug Chrome, Firefox eller Safari, inden du fortsætter. Webstedet ADI Global Distribution understøtter ikke Internet Explorer efter den 12. marts 2021. close button


Hjemmesidesupport

Sådan navigerer du og bruger den digitale afdeling til at finde det, du har brug for
 

ADI's webshop giver dig mulighed for effektivt at bestille produkter. I videoerne nedenfor får du information om, hvordan du bruger vores hjemmeside.

Website How-to Videos

New Features and Basic Navigation

Using the Search Bar

Using the New Expanded Product Menu

Global Navigation

Website FAQs

Som ADI-kunde med en online-konto kan du på vores websted købe varer, se lagerniveau i den lokale afdeling, se ordrehistorik, foretage returneringer og se fakturaer og opgørelser. Adgangen til disse online-funktioner varierer alt efter det niveau af adgang, som din virksomhed giver hver enkelt bruger.
ADI-kunder kan se fakturaer, opgørelser og ordrehistorik online ved at logge ind på Min konto.
 
  • Gå til Min konto > Ordrer eller >Faktura eller > Opgørelser.
  • Sorter gennem dine ordrefakturaer og opgørelser efter:
    • Type: ordrenummer, referencenummer eller fakturanummer
    • Status: lukket, krediteret, returneret eller afsendt
    • Datoområde
  • På fakturasiden kan du også betale fakturaer direkte fra webstedet.

*Bemærk, at ordrer, der er blevet udført inden for de sidste 24 timer, endnu ikke er tilgængelige.

Hvis du ved nøjagtigt, hvad du skal have, kan du tjekke hurtigere ud ved hjælp af vores værktøj til ordre-upload under Min konto.
 
Log ind på Min kontoog gå til Ordre-upload. Download og udfyld Excel-regnearkskabelonen, og upload så den udfyldte formular. Din ordre burde nu være tilføjet til din indkøbskurv. Du kan fortsætte til betaling.
Hvis du bruger ordreskemaet under Min konto kan du tjekke hurtigere og nemmere ud.
 
For at bruge funktionen skal du gå til Min konto > Ordreskema. Indtast søgeord eller varenumre i søgefeltet. I takt med at produkterne bliver vist, kan du klikke på de varer, du ønsker at tilføje til din indkøbskurv. Fortsæt til betaling.
Listefunktionen er praktisk og giver dig mulighed for at gemme produkter til et bestemt projekt eller kunde eller produkter, som du køber ofte.
 
Du kan tilføje produkter til listen fra siden med søgeresultater, produktdetaljesiden eller fra din indkøbskurv.
 
Hvis du vil tilføje eller oprette en liste fra din indkøbskurv, skal du klikke på Flyt til liste for hvert produkt, du vil tilføje. Der vises et pop op-vindue, der beder dig om at vælge fra en eksisterende liste eller oprette en ny liste.
 
For at se alt på dine lister skal du gå til Min konto > Mine lister. Her kan du omdøbe, slette eller eksportere dine lister. Når du er klar til det, kan du tilføje en hel liste til din indkøbskurv på én gang.
Vores genbestillingsfunktion er en hurtig og nem metode for besøgende på webstedet til at finde produkter, der er købt fra deres konto. Der er også en søgefunktion, der gør det endnu lettere hurtigt at finde det, du leder efter.
Som kunde kan man se, hvad der er på lager i den lokale afdeling, ved at gå til "På lager nu" fra navigationslinjen. Denne funktion kaldes for "Køb i min afdeling" og er den nemmeste og mest praktiske måde for kunderne til at få øjeblikkelig adgang til de bedst sælgende produkter på lager, se hvad der er på udsalg og nemt finde de produkter, der oftest købes.
login-siden til Min konto , skal du klikke på "Har du glemt dit brugernavn eller din adgangskode?" under knappen Log ind, og fortsæt så gennem processen med at gendanne dit brugernavn eller din adgangskode.
 
Du kan også ringe til vores web relaterede supportteam på +45 43245600, hvis du har problemer med login.

 

Du modtager en e-mail med ordrebekræftelse, så snart du afgiver en ordre på webstedet. De fleste produkter på lager bliver sendt af sted fra os inden for 1 dag. Særbestilte varer skal dog afsendes fra leverandørerne, og det kan tage længere tid. Vi sender dig en ny e-mail med tracking-oplysninger, når din ordre er blevet afsendt.
Ud over at modtage ordre- og forsendelsesmeddelelser via e-mail kan du også tracke dine ordrer på Min konto. Gå til Ordrehistorik, og klik på et ordrenummer. Hvis ordren er blevet afsendt, vil du se en knap med "Tracking-nummer" nederst på siden.
Amerikanske kunder, der har adgang til en kontos ordrehistorik, kan fra Min konto gå til udført ordre og klikke på knappen Returner produkter. Vælg derefter det eller de elementer, du vil returnere, og vælg årsagen til returneringen (enten kredit – ny, kredit – defekt, bytte – defekt eller reparation). Du vil derefter blive bedt om at udfylde en formular for at færdiggøre returneringsprocessen, inden du modtager et UPS-forsendelsesmærkat.
 
Se mere om online-returnering.
Kunder kan se deres returneringer ved at gå til Min konto > Returhistorik. Når en returnering er blevet modtaget og behandlet i vores system, vil din returnering derefter blive markeret som enten accepteret eller afvist.
Ikke alle ADI-konti har adgang til alle funktioner eller fuld kapacitet på webstedet. Hvis du ønsker at ændre dit adgangsniveau, skal du kontakte den repræsentant i din virksomhed, der er ansvarlig for at ændre adgangsfunktionerne.
Ikke alle ADI-konti har adgang til alle funktioner eller fuld kapacitet på webstedet. Hvis du ønsker at ændre dit adgangsniveau, skal du kontakte den repræsentant i din virksomhed, der er ansvarlig for at ændre adgangsfunktionerne.
Efter 4 timers inaktivitet vil der ske time-out for din session.