Opgrader til den nye Edge-browser, eller brug Chrome, Firefox eller Safari, inden du fortsætter. Webstedet ADI Global Distribution understøtter ikke Internet Explorer efter den 12. marts 2021. close button



Varer til reparation

For at returnere en defekt vare til reparation, tag venligst kontakt til vores salgsafdeling på tlf. 43 24 56 00 for at få oprettet en retursag.

Varen sendes til:

ADI-Global Distribution
Baldershøj 13-15
2635 Ishøj
Mærk pakken med "Varer til reparation".

Sendes løse print, skal disse være pakket i antistatiske poser. GSM-sendere skal sendes uden SIM-kort.
Med henblik på at afkorte reparationstiden, har vi måtte indføre gebyrer for kunder, der indsender produkter, som viser sig ikke at være defekte, til reparation. Ligeledes har vi indført gebyr for kunder, der ikke vedlægger fejlbeskrivelse. Disse tiltag har alene til formål at øge vores service og reducere reparationstiden.

Varer til kreditering
Varer kan kun returneres efter aftale. Kun nye og ubrugte varer kan returneres.

Fabriksemballerede varer kan kun returneres i uåbnet original emballage.

I tilfælde af at ADI-Global Distribution accepterer returnering af fejlagtigt købte varer, fratrækkes et gebyr svarende til 20% af salgsprisen, til dækning af test, klargøring, lagerbehandling og administration.

Tilbudsvarer og skaffevarer hjemtaget på kundens forespørgsel kan ikke returneres. Fragtomkostninger vil ikke blive krediteret.

ADI-Global Distribution forbeholder sig ret til at foretage yderligere fradrag for eventuel manglende emballage eller tilbehør.

Tag kontakt med vores salgsafdeling for at oprette en retursag på telefon 43 24 56 00.

Send varen til:

ADI-Global Distribution A/S
Baldershøj 13-15
2635 Ishøj
Mærk pakken med "retursag" samt returnummer.